1200TL ve üzeri siparişlerinizde KARGO BEDAVA!

Toppik

0

 

Üyelik İşlemleri
 
Sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir. Sitemize üye olmadan alışveriş yapılamamaktadır. Alışveriş yapabilmek için sitemize ücretsiz üye olabilirsiniz. Üyeliğiniz sitemize kaydınızı gerçekleştirildikten hemen sonra aktif olmaktadır.

Üyelik esnasında tarafımıza iletmiş olduğunuz bilgilerinizde istediğiniz zaman değişiklik yapabilir, aynı değişikliği gerek görüldüğü takdirde üye e-mail adresinizde de gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik esnasında yaşayabileceğiniz olası problemlerde, üye e-mail ve/veya üye şifrenizi tekrar kontrol edebilir, problemin devam etmesi durumunda ise müşteri hizmetlerimize başvurabilirsiniz. Siteye giriş işlemlerinde kullandığınız şifrenizi unuttuğunuzda, site girişi bölümünde kayıtlı e-mail adresinizi girdikten sonra ''Şifremi unuttum'' kısmını tıklayabilir, bu sayede e-mail adresinize şifrenizin/aktivasyon kodunuzun gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Sitemize giriş esnasında kullandığınız şifrenizi de dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Üyeliğiniz ile ilgili iptal işlemlerinizi profil sayfanızda bulunan ‘’üyelikten ayrıl’’ kısmını işaretleyerek gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem sadece site üzerinden gerçekleştirilmekte olup, üyelik iptal işlemleriniz Müşteri Hizmetlerimiz tarafından gerçekleştirilememektedir.

 

 

 

Sipariş hakkında

 

 

Sipariş işlemleri:

Ödeme onayınıza müteakip siparişleriniz işleme alınmakta olup, her ürünün kargoya teslimat süresi farklılık gösterebilmektedir. Almak istediğiniz ürünün sayfasında ürünün ne kadar sürede tedarik edileceği bilgisi yer almaktadır. Hafta sonu ve resmi tatil günlerinde verilen siparişler bir sonraki iş günü işleme alınmaktadır. Hafta içi 12:00' den sonra verilen siparişler bir sonraki iş günü işleme alınmaktadır.

toppik.com.tr 'den aynı anda birden fazla ürün satın alırsanız ve ödemeyi kredi kartı, kapıda ödeme ya da havale/eft ile yaparsanız siparişiniz tek pakette size ulaşır. Aynı gün içinde de olsa farklı zamanlarda farklı sipariş numaralarıyla yapılan alışverişlerde siparişiniz ayrı ayrı paketlerde size gönderilmekte ve olası kargo/kapıda ödeme bedeli de her sipariş için ayrı ayrı talep edilmektedir.

Sitemiz üzerinden oluşturduğunuz siparişlerinizde değişiklikleri sevkiyat sürecine girmediği müddetçe Müşteri Hizmetleri departmanımıza başvurarak gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişiniz sevkiyat sürecine girmediği müddetçe sipariş/ürün iptallerinizi de 0212 951 0 444 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri departmanımıza ya da üyeliğiniz üzerinden mesaj yolu ile başvurarak gerçekleştirebilirsiniz. Sevkiyat sürecine girmiş ve tarafınıza ulaşmakta/dağıtımda olan siparişleriniz ile ilgili iptal talepleriniz o an için işleme alınamaz konumda olup, ürün tarafınıza ulaştığında ürünü kabul etmeyerek tarafımıza geri gönderilmesini iletebilirsiniz.

Sepetinize eklemeye çalıştığınız ürünü sepete ekleyemiyorsanız ürünün satışta olup olmadığını kontrol ediniz, satışta olan bir ürünü eklemede problem devam ettiği takdirde Müşteri Hizmetleri bölümümüze başvurabilirsiniz. Ayrıca oluşturduğunuz siparişinize istinaden tarafınıza herhangi bir onay maili gelmediği takdirde siparişiniz ile ilgili sipariş verme, ödeme bilgileri gibi adımları kontrol edebilir, siparişinizin profilinizde görünür olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Tüm adımlar neticesinde siparişiniz ile ilgili bir problemi gideremediğiniz takdirde Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.

 

Yurt dış sipariş işlemleri
toppik.com.tr olarak güncel olarak yurt dışına teslimatımız bulunmamaktadır.

 

 

Güvenlik/Gizlilik hakkında

 

 

Gizlilik:

toppik.com.tr olarak sitemize üye olurken vermiş olduğunuz kişisel bilgilerinizin gizliliği bizler için her şeyden daha önemlidir.

Bu nedenlerden dolayı E-mail adresiniz hiçbir nedenle ve hiçbir muhatap nezdinde açıklanmaz ve kullanılmaz. Belirli dönemlerde toppik.com.tr ile ilgili tanıtım ve kampanya haberleri gönderilmek amacıyla, bilgileriniz sadece toppik.com.tr tarafından kullanılabiliyor olacaktır.

Tarafımıza ilettiğiniz üyelik bilgileri ve kişisel bilgiler, sizin onayınız dışında diğer üyelerle paylaşılmaz. Bu bilgiler ancak müşteri profili belirlemek amacıyla kullanılabilecektir.

Üyelik bilgileri ve kişisel bilgiler sadece üyenin bizzat kendisi tarafından değiştirilebilir. toppik.com.tr ya da başka bir üyenin üye bilgilerine ulaşması veya bunları değiştirmesi mümkün değildir.

Ancak gerekli bilgi güvenliği önlemlerinin alınmasına karşın, toppik.com.tr 'ye ve sisteme yapılan saldırılar sonucunda gizli bilgilerin zarar görmesi veya üçüncü kişilerin eline geçmesi durumunda toppik.com.tr ’nin herhangi bir sorumluluğu olmayacaktır.

Ayrıca kullanıcılar ve üyelere ait kişisel bilgiler, kanunla yetkili kılınan mercilerin talebi ve aşağıda sayılan haller hariç olmak üzere gerçek ve tüzel üçüncü kişilere açıklanmayacaktır. Kişisel bilgiler, toppik.com.tr için veya onun adına davranan üçüncü taraflara veya toppik.com.tr ’nin işi ile ilgili olanlara verilerin özgün olarak kullanım amaçlarını daha iyi işlemek ya da kullanıcıların ve üyelerin önerdiği amaçlara uygun olarak daha iyi hizmet verebilmek üzere verilir. toppik.com.tr, tarafından Site dâhilinde düzenlenen periyodik anketlere cevap veren kullanıcılardan elde edilen bilgiler ve kullanıcıların kişisel bilgileri toppik.com.tr veya işbirliği içinde olduğu kuruluşlar tarafından, bu kullanıcılara doğrudan reklam, tanıtım pazarlama yapmak, istatistiksel analiz yapmak veya veritabanı oluşturmak amacıyla ve benzeri amaçlarla kullanılabilecektir.

toppik.com.tr olarak müşteri kredi kartı bilgileri hiçbir şekilde saklanmamaktadır. Bu bilgiler ayrıca üyelik esnasında ve/veya daha sonraki dönemlerde ''üyelik bilgisi'' adı altında talep edilmemektedir. Alışveriş sırasında toppik.com.tr çalışanları dahil, hiç kimse kredi kartı bilgilerinizi görememektedir. Bu bilgiler, yüksek güvenlik şartları altında ilgili bankalara SSL güvenlik sistemi üzerinden iletilmektedir.

 

Kredi Kartı güvenliği:

 

toppik.com.tr ’de yapacağınız alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası sayesinde güvenliğinizi riske atmadan toppik.com.tr ’de alışveriş yapılabilmektedir. 

Kişisel bilgilerin girildiği her sayfanın altında görebileceğiniz anahtar işareti, tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin üçüncü şahıslar tarafından görünmeyeceğinin işaretidir. 

toppik.com.tr 'de dünyanın en gelişmiş güvenlik sistemi olan ve alışveriş sırasında kullanılan kredi kartı ile ilgili bilgiler siteden bağımsız olarak Global Sign tarafından 128 bit SSL (Secure Sockets Layer) protokolü ile şifrelenip sorgulanmak üzere ilgili bankaya ulaştırılır. Kartın kullanılabilirliği onaylandığı takdirde alışverişinize devam edebilmektesiniz. Kartla ilgili hiçbir bilgi site tarafından görüntülenemediğinden ve kaydedilmediğinden, üçüncü şahısların herhangi bir koşulda bu bilgileri ele geçirmesi mümkün değildir.

 

 

Ödeme hakkında

 

 

Ödeme/Fiyat bilgileri:

Sitemizde satışa sunulan ürünler KDV dahil fiyatlar olup, ürün inceleme sayfasında KDV oranı belirtilmiştir. Sitemiz üzerinden yaptığınız alışverişlerinizde ödemelerini kredi kartı ile ödemenin yanı sıra havale/eft ile de gerçekleştirme imkanınız mevcuttur. Havale/eft ile ödemelerinizi gerçekleştirebilmeniz adına banka bilgileri ilgili sayfada tarafınıza belirtilmektedir. Bu tür bir ödeme seçeneğinde, havale/eft işleminin daha çabuk işleme alınabilmesi adına, açıklama kısmına sipariş numarasının ilave edilmesi önem arz etmektedir.

Kredi kartı ile ödemelerinizde tek çekim seçeneği ile ödeme gerçekleştirebilirsiniz. 10/3/2007 tarihli ve 26458 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmeliğin 26. maddesinin yedinci ve sekizinci fıkralarında 27 Eylül 2016 tarihinde yapılan değişiklik ile birlikte kozmetik ürünlerine taksit seçeneği sunulamamaktadır.

Ödeme esnasında oluşabilecek olası onay vermeme/hata mesajı gibi problemlerde ise alışveriş esnasında girdiğiniz kredi kartı bilgilerinizin doğruluğunu tekrar kontrol ediniz. Tüm bilgileriniz doğru ise kredi kartınızın internet/telefon satışına açık olup olmadığını ilgili banka üzerinden kontrol edebilirsiniz.

 

HAVALE/EFT YÖNTEMİYLE ÖDEME YAPMAK İÇİN

Banka havale / EFT ödeme sırasında açıklama kısmına sipariş numarasını belirtiniz.

 

Havale yaptığınız sırada, Alıcı kısmına ticari ünvanımızı eksiksiz olarak yazmanız gerekmektedir. Alıcı kısmına internet sitemizin adını yazmanız durumunda havaleniz geri dönecektir. Gelen tutarın siparişiniz ile de eşleştirilebilmesi için de açıklama kısmına sipariş numaranızı mutlaka yazmanızı rica ederiz.

Alıcı Kısmına Yazılması Gereken Ticari Ünvanımız : Mikromed Özel Sağlık Hizmetleri San. ve Tic. Ltd. Şti.

 

Yapı Kredi Bankası - Levent Çarşı Subesi - IBAN TR52 0006 7010 0000 0083 3541 72

Garanti Bankası - Taksim Şubesi - IBAN TR65 0006 2000 0280 0006 2985 91

Denizbank - Zincirlikuyu Ticari Şubesi - IBAN TR39 0013 4000 0600 1150 3000 01

 

 

Kargo/Teslimat hakkında

 

 

Kargo / Teslimat bilgileri:

Öncelikle sitemiz üzerinde verdiğiniz siparişinizin tüm adımlarını dilediğiniz zaman"Kargom Nerede?"sekmesinden takip edebilirsiniz.

Siparişleriniz neticesinde oluşan kargo ücreti, ödeme kısmında size belirtilen oranda siparişinize yansıtılmaktadır. Belli dönemlerde ve/veya belli sipariş tutarları üzerinde kargonun ücretsiz olarak gerçekleştirilmesi uygulaması tamamen toppik.com.tr'nin insiyatifindedir. Söz konusu belirtilen tutarların üzerinde veya ücretsiz kargo uygulamalarının öncesinde/sonrasında oluşturulan siparişlerde toppik.com.tr mesuliyet kabul etmez.

toppik.com.tr kargo sevkiyatlarını Yurtiçi Kargo firması ile gerçekleştirmektedir. Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişleriniz söz konusu kargo firması ile sipariş esnasında belirtilen adrese teslim edilmektedir. Burada siparişlerde belirtilmesi muhtemel hiçbir kargo şubesi teslimat adresi/noktası güvenlik gerekçesiyle kabul edilmemektedir. Bu gibi durumlarda sipariş işleme alınmayarak, müşteri ile iletişime geçilerek farklı bir adres verilmesi talep edilmektedir. Müşteriye ulaşılamadığı durumlarda sipariş bekletilerek sevkiyat gerçekleştirilmemektedir.

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişleriniz, onaylandıktan ve işleme alındıktan sonra kargoya veriliş süreci içerisinde kargoya teslimatı gerçekleştirilmektedir Kargo teslimatı ise sevk edilen ile göre 1-3 iş günü içerisinde yapılmaktadır.toppik.com.tr olarak sevkiyatlarımızı gerçekleştirdiğimiz Yurtiçi Kargo, hafta içi ve Cumartesi günü 09:00 - 18:00 arasında teslimat yapmaktadır. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo teslimatı yapılmamaktadır.

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişleriniz, anlaşmalı kargo şirketleri tarafından Türkiye sınırları içerisinde bulunan adresinize kadar teslim edilmektedir. Büyük yerleşim yerleri haricinde kalan ilçe, belde vb. yerleşim yerlerine kargo şirketlerinin haftanın belli günleri sevkiyatları olabilmektedir, bu gibi durumlarda yaşanabilecek gecikmelerde toppik.com.tr mesuliyet kabul etmez. Ayrıca birçok kargo firması Türkiye genelinde bulunan köylere teslimat yapmamakta, yapıldığı takdirde ilave ücret talep etmektedir. Bu durumlarda oluşabilecek ilave ücretler alıcıya aittir.

Belirtmiş olduğunuz adreste bulunamamanız durumunda, paketiniz kargo görevlisi tarafından şube detaylarını da bulabileceğiniz bir not bırakılarak en yakın şubeye geri götürülmektedir. 3 gün içerisinde söz konusu şubeden paketinizi teslim alabilirsiniz. Bu süre zarfında da teslim alınmayan kargolar toppik.com.tr 'a geri gönderilmektedir. Kargonuz size ulaşamadığı takdirde tarafımıza geri gönderilen siparişinizlerde tarafımıza Müşteri Hizmetleri üzerinden ulaşarak isim - soy isim, adres ve telefon bilgilerinizi teyit edebilir ve ürünün tarafınıza tekrar gönderimini isteyebilirsiniz.

Kargonuzun yanlış bir adrese gitme olasılığında, gerekli işlem tarafımızdan yapılmaktadır. toppik.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerde tarafımıza ilettiğiniz adres bilgileriniz hiçbir değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasına aktarılmaktadır. Burada oluşabilecek yanlışlıklar, yanlış adrese gerçekleştirilen gönderimler toppik.com.tr 'ye bağlı bir seçim değildir. Yanlış adrese gönderim söz konusu ise, bu durumu bize e-mail yoluyla bildirdiğinizde, konu tarafımızca kargo firmasına aktarılır ve gerekli yönlendirme işlemini kısa sürede yapılması sağlanır.

Kargoda olan siparişlerinizde adres ve/veya alıcı ismi değişikliği gerçekleştirilebilmektedir. Kargoya teslimatı gerçekleştirilen siparişlerinizin, teslimat adresi değişikliği ve/veya alıcı ismi değişikliği kargo şirketine tarafımızdan iletilmekte olup, bu tür değişikliklerde teslimat için ilave sürece gereksinim duyulabilmektedir. Teslimat adresi/alıcı ismi değişiklik talepleriniz sadece üyeliğinizin bulunduğu e-mail adresi üzerinden tarafımıza iletilen mail aracılığı ile gerçekleştirilebilmektedir.

Siparişe ait faturalar kargo ile birlikte gönderilmektedir. Siparişinize ait faturalarınız yasal olarak paketinizin dış yüzeyinde bulunması gerekmektedir, bu sebepten dolayı faturanız siparişleriniz ile birlikte gönderilmektedir. Hediye olarak gönderimini gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz alıcıya sevk irsaliyesi ile gönderilmekte olup, fatura size ayrıca ulaştırılmaktadır. Sipariş esnasında ilgili bölümlerde işaretlediğiniz takdirde fatura ile teslimat adreslerinizi farklı adresler olarak belirtebilirsiniz. Ayrıca hediye gönderimlerinizde de hediye sipariş gönderiminde alıcıya sevk irsaliyesi ile teslimat yapılmakta olup, fatura ayrıca belirtilen adrese gönderilmektedir.

Sitemiz üzerinden gönderilen her türlü siparişleriniz, faturası ile birlikte sevkiyata hazırlanır ve kargoya teslim edilir. Yasal olarak paketinizin dış yüzeyinde bulunması gereken faturanız herhangi bir nedenle siparişiniz ile birlikte gelmediği takdirde, kargo görevlisine fatura isteğinizi/talebinizi iletebilir, talebinize rağmen fatura yine de size teslim edilemiyorsa, faturanız için tutanak hazırlatabilirsiniz. Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde de en kısa sürede tarafınıza faturanızın aslı ya da ''aslı gibidir'' kaşeli bir kopyasını adresinize gönderilebilmektedir.

Kargo paketinizin size teslimi esnasında pakette herhangi bir deformasyon, kusur mevcut ise, kargo teslim formunu imzalamadan önce kargo görevlisinin yanında kargo paketinizi açarak kutu içerisindeki ürününüzün fiziki durumunu kontrol ediniz. Kutunun içerisinde bulunan ürününüz bir şekilde zarar görmüşse, ürünü teslim almayıp kargo görevlisine iade ediniz ve mutlaka kargo hasar tutanağı hazırlatınız. Bu şekilde tarafımıza geri gelen ürünlerinizin değişimi yapılarak tekrardan gönderim gerçekleştirilmektedir. Şayet ürününüzün o an için gönderimi mümkün değilse tarafınıza ücretiniz iade edilmektedir. Aynı şekilde kargo paketinizin size teslimi sırasında, kargo teslim tutanağını imzalamadan önce yapacağınız kontrolde, size ait olmayan, talebiniz olmayan bir ürünün teslimatı gerçekleştirildiğinde, kargoyu teslim almayarak kargo görevlisine iade ediniz. Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde, gerekli kontroller yapılar, iade edilen ürün tarafımıza ulaştıktan sonra doğru ürün gönderimi gerçekleştirilecektir.

Siparişinizin size ulaşmaması durumunda siparişiniz esnasında vermiş olduğunuz bilgilerin doğruluğunu kontrol edebilir, siparişinizin sitemiz üzerinden konumunu takip edebilirsiniz. Verilen tüm doğru bilgilere rağmen siparişinizin farklı bir adrese gönderimi söz konusu ise, konuyu Müşteri Hizmetleri aracılığıyla bize bildirmenizi rica ederiz. Konu tarafımızdan kargo şirketi ile görüşülerek siparişinizin size teslimatı sağlanabilmektedir.

Sitemizde gerçekleştirilen siparişlerde kargo ücreti alınmamakta olup, sadece kapıda ödeme siparişlerinde tahsilat bedeli alınmaktadır.

 

 

İade hakkında

 

Ürün iade işlemleri

4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 3/e Md. si gereği Tüketici konumunda olan alıcı Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 (On dört) gün içerisinde kabul etmeyerek iade etme hakkına sahiptir.

Bunun ile birlikte 4077 sayılı ''Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'' haricinde toppik.com.tr 'den satın almış olduğunuz ürünleri cayma hakkı kapsamında iade etmek için malın tesliminden itibaren 14 (On dört) gün içinde yazılı bildirimde bulunarak da tarafımıza gönderebilirsiniz. Bildirimi üyeliğiniz üzerinden Müşteri Hizmetleri mail adresimize bir mail göndererek gerçekleştirebilirsiniz.

Bu hakkın kullanılması halinde, anılan yazılı bildirimin yanı sıra 3. kişiye veya ALICI 'ya teslim edilen satın alınan ürünün orijinal faturası, fatura ile birlikte yollanmış doldurulmuş iade/değişim formunun iadesi gerekmektedir. Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Ayrıca, iade edilmesi gereken Ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak toppik.com.tr 'ye teslim edilmesi gerekmektedir. Cayma hakkı kullanılarak iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.

Tüketicinin "Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı" sadece bahsi geçen alışveriş gerçekleştikten sonraki 14 gün içerisinde iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. 14 günü aşan sürelerde iade etmek istediğiniz ürünleri teslim aldığınız tarihi takip eden bir ay içerisinde bildirip 7 gün içerisinde bize ulaştırabilirsiniz. Bu durumda şikayetinizi tedarikçi firmalara iletip inceleme yaptırarak ürünün iade alınıp alınamayacağını belirleyen bir süreç başlatılmaktadır. Bu sürede gerçekleştirilen inceleme süresi tedarikçi firmaya bağlı olduğundan iadenin gerçekleşeceği zaman dilimiyle ilgili net bir süre verilememektedir. Ürününüzün iadesi onaylandığında ürün bedeli ve kargo ücreti için ödediğiniz ücretler kredi kartınıza iade edilmektedir. Belirttiğiniz sorunun sebebi kullanım hatası olarak belirlendiğinde ise siparişiniz bize yolladığınız haliyle ve faturasıyla birlikte "Alıcı Ödemeli" olarak tarafınıza geri gönderilmektedir.

Eğer ürünün faturası kurumsal ise, her türlü iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, "Ürün Birim Fiyatı KDV" şeklinde kesilmiş bir "İADE FATURASI" ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini "İADE FATURASI" kesilmediği takdirde tamamlanamadığını belirtmek isteriz.

Ürün iadelerinizi ürünlerin orijinal faturası, fatura ile birlikte gönderilen iade formu ile birlikte kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak toppik.com.tr 'ye teslim edilmesi gerekmektedir. Geri gönderimlerinizin yanlış adrese ve/veya farklı kargo firması ile gönderimini engellemek adına, ürününüzün MİKROMED ÖZEL SAĞLIK HİZMETLERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ adına YEŞİLCE MAH., ÇELİK CAD. NO:31/33 KAT:1 KAĞITHANE / İSTANBUL adresine anlaşmalı olduğumuz YURTİÇİ KARGO ile gönderildiğinden emin olunuz.

 

İade onay işlemleri:

Cayma hakkının söz konusu olduğu durumlarda kargo bedeli toppik.com.tr tarafından karşılanmaktadır. Diğer iadelerde ürünün toppik.com.tr ‘de ulaştırılması sorumluluğu ve kargo bedeli müşteriye ait olup, üründe üretim kaynaklı bir hata olduğu tespit edilmesi durumunda kargo ücreti müşteriye iade edilmektedir. Tüm iadeleriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo firması üzerinden gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Anlaşmalı kargo şirketimiz Yurtiçi Kargo olup ürünün toppik.com.tr ’de iadesinin de yine Yurtiçi Kargo şirketi vasıtası ile yapılmasını özellikle rica ediyoruz. Yurtiçi Kargo dışında herhangi başka bir kargo şirketi ile ürün iadesi yapılması halinde kargo ücreti gönderen tarafından karşılanmalıdır. Ürünün Yurtiçi Kargo dışında başka bir kargo şirketi vasıtası ile iade edilmesi halinde kargo bedeli toppik.com.tr tarafından karşılanmayacaktır. Bu husus 06.03.2011 tarihli 27866 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren ‘Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’ hükümlerine aykırılık teşkil etmemektedir.

İade talebiniz onaylandığında, ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. ALICI olası gecikmeler için toppik.com.tr ’nin herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının ve sorumluluk üstlenmesinin mümkün olamayacağını şimdiden kabul eder. İade talebiniz onaylanmadığı takdirde, tarafınıza bilgilendirme yapılacak ve eğer ürün iade için tarafımıza gönderilmiş ise adresinize karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.

Ürünlerimiz esas itibariyle kozmetik ürünü olduğundan ve 06 Mart 2011 Tarihli Resmi Gazete'de yayınlanan 27866 sayılı Mesafeli Satışlara Dair Yönetmelik'in 7/c maddesinde belirtilen "niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan" ifadesiyle hüküm altına alınan istisnalar kapsamında yer aldığından iadeye tabi değildir. Ürünün koruyucu/güvenlik bantı açıldığında söz konusu ürün iade alınamamaktadır.

Tüm Sorularınız İçin Toppik Destek Temsilcisi Şu Anda Online!
x