1200TL ve üzeri siparişlerinizde KARGO BEDAVA!

Toppik

0

Hesabım

İade hakkında

Ürün iade işlemleri

4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 3/e Md. si gereği Tüketici konumunda olan alıcı Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 (On dört) gün içerisinde kabul etmeyerek iade etme hakkına sahiptir.

Bunun ile birlikte 4077 sayılı ''Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'' haricinde toppik.com.tr 'den satın almış olduğunuz ürünleri cayma hakkı kapsamında iade etmek için malın tesliminden itibaren 14 (On dört) gün içinde yazılı bildirimde bulunarak da tarafımıza gönderebilirsiniz. Bildirimi üyeliğiniz üzerinden Müşteri Hizmetleri mail adresimize bir mail göndererek gerçekleştirebilirsiniz.

Bu hakkın kullanılması halinde, anılan yazılı bildirimin yanı sıra 3. kişiye veya ALICI 'ya teslim edilen satın alınan ürünün orijinal faturası, fatura ile birlikte yollanmış doldurulmuş iade/değişim formunun iadesi gerekmektedir. Fatura aslı gönderilmezse alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Ayrıca, iade edilmesi gereken Ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak toppik.com.tr 'ye teslim edilmesi gerekmektedir. Cayma hakkı kullanılarak iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.

Tüketicinin "Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı" sadece bahsi geçen alışveriş gerçekleştikten sonraki 14 gün içerisinde iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. 14 günü aşan sürelerde iade etmek istediğiniz ürünleri teslim aldığınız tarihi takip eden bir ay içerisinde bildirip 7 gün içerisinde bize ulaştırabilirsiniz. Bu durumda şikayetinizi tedarikçi firmalara iletip inceleme yaptırarak ürünün iade alınıp alınamayacağını belirleyen bir süreç başlatılmaktadır. Bu sürede gerçekleştirilen inceleme süresi tedarikçi firmaya bağlı olduğundan iadenin gerçekleşeceği zaman dilimiyle ilgili net bir süre verilememektedir. Ürününüzün iadesi onaylandığında ürün bedeli ve kargo ücreti için ödediğiniz ücretler kredi kartınıza iade edilmektedir. Belirttiğiniz sorunun sebebi kullanım hatası olarak belirlendiğinde ise siparişiniz bize yolladığınız haliyle ve faturasıyla birlikte "Alıcı Ödemeli" olarak tarafınıza geri gönderilmektedir.

Eğer ürünün faturası kurumsal ise, her türlü iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, "Ürün Birim Fiyatı KDV" şeklinde kesilmiş bir "İADE FATURASI" ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini "İADE FATURASI" kesilmediği takdirde tamamlanamadığını belirtmek isteriz.

Ürün iadelerinizi ürünlerin orijinal faturası, fatura ile birlikte gönderilen iade formu ile birlikte kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak toppik.com.tr 'ye teslim edilmesi gerekmektedir. Geri gönderimlerinizin yanlış adrese ve/veya farklı kargo firması ile gönderimini engellemek adına, ürününüzün MİKROMED ÖZEL SAĞLIK HİZMETLERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ adına YEŞİLCE MAH., ÇELİK CAD. NO:31/33 KAT:1 KAĞITHANE / İSTANBUL adresine anlaşmalı olduğumuz YURTİÇİ KARGO ile gönderildiğinden emin olunuz.

 

İade onay işlemleri:

Cayma hakkının söz konusu olduğu durumlarda kargo bedeli toppik.com.tr tarafından karşılanmaktadır. Diğer iadelerde ürünün toppik.com.tr ‘de ulaştırılması sorumluluğu ve kargo bedeli müşteriye ait olup, üründe üretim kaynaklı bir hata olduğu tespit edilmesi durumunda kargo ücreti müşteriye iade edilmektedir. Tüm iadeleriniz anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo firması üzerinden gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Anlaşmalı kargo şirketimiz Aras Kargo olup ürünün toppik.com.tr ’de iadesinin de yine Yurtiçi Kargo şirketi vasıtası ile yapılmasını özellikle rica ediyoruz. Yurtiçi Kargo dışında herhangi başka bir kargo şirketi ile ürün iadesi yapılması halinde kargo ücreti gönderen tarafından karşılanmalıdır. Ürünün Yurtiçi Kargo dışında başka bir kargo şirketi vasıtası ile iade edilmesi halinde kargo bedeli toppik.com.tr tarafından karşılanmayacaktır. Bu husus 06.03.2011 tarihli 27866 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren ‘Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’ hükümlerine aykırılık teşkil etmemektedir.

İade talebiniz onaylandığında, ürünün bedeli kredi kartınıza iade edilecektir. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. ALICI olası gecikmeler için toppik.com.tr ’nin herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının ve sorumluluk üstlenmesinin mümkün olamayacağını şimdiden kabul eder. İade talebiniz onaylanmadığı takdirde, tarafınıza bilgilendirme yapılacak ve eğer ürün iade için tarafımıza gönderilmiş ise adresinize karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir.

Ürünlerimiz esas itibariyle kozmetik ürünü olduğundan ve 06 Mart 2011 Tarihli Resmi Gazete'de yayınlanan 27866 sayılı Mesafeli Satışlara Dair Yönetmelik'in 7/c maddesinde belirtilen "niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan" ifadesiyle hüküm altına alınan istisnalar kapsamında yer aldığından iadeye tabi değildir. Ürünün koruyucu/güvenlik bantı açıldığında söz konusu ürün iade alınamamaktadır.

Tüm Sorularınız İçin Toppik Destek Temsilcisi Şu Anda Online!
x